X

Ta strona używa ciasteczek (cookies) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

CGM GENESIS Partnerem pierwszej Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka jajnika”

dodano: 2015-09-23 10:34:00

Szanowni Państwo!
Z dumą informujemy, iż CGM GENESIS jest Partnerem pierwszej Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka jajnika”, która zainaugurowana została w dniu 22 września br. podczas konferencji prasowej w PAP w Warszawie.

Hasło kampanii „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” ma przekonywać kobiety do regularnych badań ginekologicznych oraz sprawdzania swoich rodzinnych obciążeń nowotworowych.

Fundacja Kwiat Kobiecości zachęca do rozmów z siostrą, mamą, babcią na temat nowotworów kobiecych występujących w rodzinie, a jeśli takie występują - do wykonania badania w kierunku mutacji w genie BRCA1 i BRCA2. Ambasadorką kampanii została aktorka — Anna Dereszowska. 


Cieszymy się, że zaangażowaliśmy się w tak szczytną akcję!