CGM GENESIS Partnerem pierwszej Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka jajnika”
Dodano w dniu: 23/9/2015

Szanowni Państwo,

Z dumą informujemy, iż CGM GENESIS jest Partnerem pierwszej Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Diagnostyka jajnika”, która zainaugurowana została w dniu 22 września br. podczas konferencji prasowej w PAP w Warszawie.

Hasło kampanii „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” ma przekonywać kobiety do regularnych badań ginekologicznych oraz sprawdzania swoich rodzinnych obciążeń nowotworowych.

Fundacja Kwiat Kobiecości zachęca do rozmów z siostrą, mamą, babcią na temat nowotworów kobiecych występujących w rodzinie, a jeśli takie występują - do wykonania badania w kierunku mutacji w genie BRCA1 i BRCA2. Ambasadorką kampanii została aktorka — Anna Dereszowska.

Cieszymy się, że zaangażowaliśmy się w tak szczytną akcję!

Projekt i wdrożenie: symbioza.net.pl
Skontaktuj się z nami!